en ik jouw nog welterusten toewuivenquote:Op woensdag 7 april 2004 03:14 schreef wizarddragon het volgende:
Zo ziek ben ik ook weer niet hoor om vroeg naar bed te gaan
inderdaadquote:Op woensdag 7 april 2004 09:12 schreef ysklontje2000 het volgende:
Je post even niet en weg is je icon uit de H.
Heb je vrijdag geen vrij?quote:Op woensdag 7 april 2004 09:43 schreef Semisane het volgende:
GOEIEMORGEN NEDERLAND...LAND..LANd...LAnd...Land...land...land
ZoEven de boel wakker maken.
Ik heb morgen vrij genomen...en kwam er gisteren achter dat we ook maandag vrij hebben....yippiekayee!
Neuh, dan is een collega altijd al vrij en gezien het feit dat we al redelijk onderbezet zijn leek me dat nou weer niet lief...quote:Op woensdag 7 april 2004 09:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Heb je vrijdag geen vrij?
Tuurlijk niet! een beetje positief blijven denken!quote:Op woensdag 7 april 2004 09:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ga m'n tentamen, m'n giga grote tentamen dat ik vandaag heb finaal verknallen
En wanneer mag je het herkansen?quote:Op woensdag 7 april 2004 09:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ga m'n tentamen, m'n giga grote tentamen dat ik vandaag heb finaal verknallen
V for Vendetta?quote:Op woensdag 7 april 2004 10:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
hoe cool is m'n nieuwe icoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |